Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 207
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 20 21 »

ПЕРЕЛІК ПРЕДМЕТІВ ТА ТЕРМІН ДІЇ СЕРТИФІКАТІВ ЗНО



Перелік конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня молодшого бакалавра, бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямувань) на основі повної загальної середньої освіти подано у додатку 4 наказу Міністерства освіти і науки України від 11.10.2019 року № 1285.



У додатку (окрім обов’язкового конкурсний предмету для усіх спеціальностей та галузей знань – української мови і літератури) зазначені другий та третій конкурсні предмети з усіх спеціальностей.



В 2020 році до закладів вищої освіти приймаються сертифікати ЗНО 2017, 2018, 2019 та 2020 років.



Результати з англійської, французької, німецької та іспанської мов приймаються тільки з сертифікатів 2018, 2019 та 2020 років.



Далі 

ЗНО 2020 | Переглядів: 38 | Додав: dadonova | Дата: 07.11.2019

Порядок реагування на доведені випадку булінгу (цькування)
та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

1. У разі підтвердження факту вчинення булінгу (цькування), за результатами розслідування та висновків комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), керівник закладу повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Служби у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.
2. Комісія за результатами проведеного розслідування щодо з'ясування обставин на підставі заяви про булінг (цькування), визначених сторін булінгу (цькування), встановлених можливих причин булінгу (цькування) розробляє рекомендації для педагогічних працівників щодо освітньої діяльності з учнями, причетними до булінгу, їх батьками (особами, що їх заміняють), заходи стабілізації психологічного клімату у колективі, надання соціальних та психолого-педагогічних послуг сторонам булінгу (цькування).
3. Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.
4. Практичний психолог у межах своїх посадових обов’язків:
діагностує стан психологічного клімату в колективі, в якому відбувся булінг (цькування) та за результатами діагностики розробляє план корекційної роботи з кривдником та свідками із залученням батьків (законних представників);
розробляє та реалізує програму індивідуальної реабілітації для потерпілого;
розробляє профілактичні заходи для групи (класу), в якій зафіксовано випадок булінгу (цькування); для батьків або законних представників;
здійснює супровід педагогічних, науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес для групи (класу), в якій зафіксовано випадок булінгу (цькування);
забезпечує надання психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).
5. Педагогічні працівники, які працюють з класом чи групою, у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування), забезпечують:
виконання рекомендації комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти щодо доцільних методів навчання та організації роботи з учнями, причетними до булінгу (цькування) та їхніми батьками (законними представниками);
дотримання правил поведінки учасниками освітнього процесу в закладі освіти, визначених статутом закладу освіти, законодавством;
виробляють спільно з здобувачами освіти правила взаємодії класу чи групи під час освітнього процесу.
6. Батьки здобувачів освіти (законні представники) зобов’язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
7. За виконання та моніторинг запланованих заходів відновлення та нормалізації психологічного клімату в закладі освіти та визначених рекомендацій для учасників булінгу (цькування) відповідає уповноважена особа або особа, яка її замінює у разі відсутності відповідно до наказу про склад комісії.
8.Визначаються відповідальні особи, причетні до булінгу (цькування) та накладаються адміністративні стягнення.

Профілактика булінгу | Переглядів: 2 | Додав: dadonova | Дата: 20.09.2019

Чи відомо Вам, що, відповідно до даних дослідження UNICEF, в Україні у 2017 році 67% дітей стикалися з булінгом в тих чи інших його проявах (були жертвою чи свідком). У лютому 2019 року було винесено перше судове рішення за фактом цькування у школі. Вже станом на початок серпня судами у 92 справах було винесено рішення про накладення стягнення, 47 справ відправлено на доопрацювання до органів поліції, а ще 36 – закрито у зв’язку з відсутністю складу правопорушення або спливу строку притягнення до відповідальності.

У зв’язку з цим Міністерство юстиції України з 16 по 20 вересня ініційовало проведення Тижня протидії булінгу, під час якого Ви дізнаєтесь:

  • що таке булінг
  • які види цькування існують
  • які ознаки має булінг
  • яку відповідальність несе булер та педагогічний працівник, що ігнорував факти цькування
  • поради щодо протидії булінгу

Профілактика булінгу | Переглядів: 44 | Додав: levchenko-inna1204 | Дата: 18.09.2019 | Коментарі (0)

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу

2019/2020 навчальний рік

 

Профілактика булінгу | Переглядів: 36 | Додав: dadonova | Дата: 16.09.2019

Бажаю успіху

Дистанційна освіта | Переглядів: 94 | Додав: levchenko-inna1204 | Дата: 08.09.2019 | Коментарі (0)

Творчий звіт кафедри вчителів початкових класів

Підсумки впровадження | Переглядів: 147 | Додав: levchenko-inna1204 | Дата: 31.05.2019 | Коментарі (0)

Інтегроване навчання

У сучасному світі успіх людини залежить від уміння розв'язувати складні проблеми. Такі проблеми мають міждисциплінарний характер. Для їх вирішення потрібно вміти інтегрувати знання з різних наукових галузей. Саме це лежить в основі інтегрованого навчання, яке впроваджується в Новій українській школі , реформі  середнього шкільництва Міністерства освіти і науки, що розпочалася в 2018/2019 навчальному році.

Програма інтегрованого навчання складається з інтеграції на рівні способів дій, тобто діяльнісний підхід та інтергації змісту (тематичний підхід).

Діяльнісний підхід спрямований на формування навичок ХХІ ст.:

  • організаційні навички;
  • соціальні-комунікативні навички;
  • критичне мислення і вирішення проблем;
  • навички застосування.

Важливим елементом діяльнісного підходу є щоденні 5.

Читання для себе, читання для когось, робота зі словами, слухання, письмо для себе.

Інтеграція змісту відповідно до програми НУШ 1,розробленої під керівництвом О.Я. Савченко проходить за тематичними блоками, підсумком яких є створення тематичних лепбуків.

Інтеграційна  форма   навчання має ряд переваг, а саме:

  • незвичайність;
  • достатньо велика активність учнів;
  • створення позитивного емоційного настрою в учнів;
  • формування інтересу до предмета;
  • отримання навичок спільної діяльності.

Отже, інтегроване навчання сприяє розвитку ключових компетентностей у дітей і готує до майбутнього життя.

Підсумки впровадження | Переглядів: 117 | Додав: levchenko-inna1204 | Дата: 31.05.2019 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 ... 191-200 201-207