Головна » Статті » Нова українська школа » Підсумки впровадження

У категорії матеріалів: 2
Показано матеріалів: 1-2

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Творчий звіт кафедри вчителів початкових класів

Підсумки впровадження | Переглядів: 53 | Додав: levchenko-inna1204 | Дата: 31.05.2019 | Коментарі (0)

Інтегроване навчання

У сучасному світі успіх людини залежить від уміння розв'язувати складні проблеми. Такі проблеми мають міждисциплінарний характер. Для їх вирішення потрібно вміти інтегрувати знання з різних наукових галузей. Саме це лежить в основі інтегрованого навчання, яке впроваджується в Новій українській школі , реформі  середнього шкільництва Міністерства освіти і науки, що розпочалася в 2018/2019 навчальному році.

Програма інтегрованого навчання складається з інтеграції на рівні способів дій, тобто діяльнісний підхід та інтергації змісту (тематичний підхід).

Діяльнісний підхід спрямований на формування навичок ХХІ ст.:

  • організаційні навички;
  • соціальні-комунікативні навички;
  • критичне мислення і вирішення проблем;
  • навички застосування.

Важливим елементом діяльнісного підходу є щоденні 5.

Читання для себе, читання для когось, робота зі словами, слухання, письмо для себе.

Інтеграція змісту відповідно до програми НУШ 1,розробленої під керівництвом О.Я. Савченко проходить за тематичними блоками, підсумком яких є створення тематичних лепбуків.

Інтеграційна  форма   навчання має ряд переваг, а саме:

  • незвичайність;
  • достатньо велика активність учнів;
  • створення позитивного емоційного настрою в учнів;
  • формування інтересу до предмета;
  • отримання навичок спільної діяльності.

Отже, інтегроване навчання сприяє розвитку ключових компетентностей у дітей і готує до майбутнього життя.

Підсумки впровадження | Переглядів: 33 | Додав: levchenko-inna1204 | Дата: 31.05.2019 | Коментарі (0)